Customer Support Representative

Tata Consultancy Services

  • Querétaro, Qro.
  • Permanente
  • Tiempo completo
  • Hace 14 horas
Job Description:
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
Responding promptly to customer inquiries.
Communicating with customers through various channels.
Acknowledging and resolving customer complaints.
Knowing our products inside and out so that you can answer questions.
Processing orders, forms, applications, and requests.
Keeping records of customer interactions, transactions, comments, and complaints
Experience working with customer support.

Buscojobs

Empleos similares

  • Sales Support (Analista Gestión de pedidos)

    Acensblue

    • Querétaro, Qro.
    Importante empresa dedicada al desarrollo de sistemas de construcción industrial ubicada en Querétaro, está en busca de un nuevo elemento que se sume a su equipo de trabajo : Sales…
    • Hace 1 mes
    • Postúlese fácilmente
  • Soporte técnico a cliente Bilingue call centercall support

    CONTROL TECHNOLOGY NORTH AMERICA

    • El Marqués, Qro.
    CALL CENTER CALL SUPPORT OBJETIVO proporcionar soporte técnico no ventas, no IT, vía telefónica y por correo electrónico a los usuarios, técnicos y distribuidores de los productos …
    • Hace 29 días
  • Senior Customer Service Manager

    • Querétaro, Qro.
    El candidato ideal será responsable de liderar un equipo de expertos en producto altamente capacitados, con el objetivo de garantizar una experiencia del cliente excepcional y efic…
    • Hace 14 horas